matdags .

Hej!

Ush vad jag är dålig på att uppdatera - men det går faktiskt väldigt bra nu! Jag är supernöjd över mig själv (även pm jag åt en vit kyckling-curry baguette och pizza igår PLUS pizza och vit fralla idag ... ) jag är nöjd! :D

Nu ska jag ta en promenad till stan (10min) och hämta ut en iPhone som mamma ska få! Och sedan ska jag sola!

Jag åker ju till Mallorca nästa fredag så
Måste ha lite färg på min albinohud iafl ;)

Här är vad jag knaprar på just nu - en riktig GI-måltid innehållande ett stekt ägg, 1/2 gurka, 1/2 paprika och 1/3 paket haloumi. Till detta dricker jag vatten! Vilket jag ju typ aldrig gör annars - p r o g r e s s .
... I bakgrunden ser ni mina fina kryddplanteringar! :D koriandern har skjutit iväg som bara den och om någon vecka kan jag klippa av lite och lägga på mina goda maträtter ;)

Puss

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0