vilken underbar dag .

Hej!!!

Nu har jag slutat och är på väg hem (gåendes) och ska byta om, pussa på min pojkvän och sedan ta en promenad tills jag tröttnar och går hem igen.

Idag är det Göteborgsvarvet där man springer 21km så jag har träffat typ tusen supertaggade löpare idag och är jättesugen på att gå ut och springa men tyvärr har jag inte kondisen för det. :/

Jag tänkte bara säga att klockan vara är halv fem på en lördag, jag har redan jobbat i 10h och gått en morgonpromenad i 15min. OCH har hela dagen, kvällen och natten framför mig! w o n d e r f u l !


Puss & ut med er i det vackra vädret!
V


Kommentarer
Postat av: sofia

where are you? :(

2012-05-24 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0