dagen idag .

Hej!

Idag vaknade jag vid halv ett och gick till tandläkaren på rutinkoll. Dom gröpte ur mina tänder och tandkött typ och det gjorde svinont!

Efter det åkte jag till frisören och jag har en ny som är jättetrevlig och jag blev nöjd, men hon klippte väldigt mycket (typ 12-15cm som vi kommit överens om) så det känns väldigt ovant .

Sen shoppade jag kläder i strl 34 :D och åkte på julmys hos min barndomsvän och det va järtetrevligt och jag är nu på väg hem till min älskling :)

Idag åt jah kl 18 och det blev då 2 vörtbrödsmackor med salami, 1.5 lussebulle och några pepparkakor. Så det har varit en bajsdag matmässigt, men men jag är glad ändå ;)


JO! jag åt tre körsbärstomater också.
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0