dagens & min nya f*ckade matrutin .

Jag har fått nya rutiner gällande vad jah stoppar i mig... Skulle ju inte vilja kalla det mat! Det är riktigt dåligt för min kropp och hälsa och det är inte medvetet!!

Nu när jag bara går och strosar på dagarna (riktigt såå illa är det iofs inte) så:

vaknar jag vid 13-tiden... Och jag har aldrig något aptit på morgonen... Brås på min far... Sen glömmer jag bort att äta tills :

kl 18 då jag börjar bli grinig och köper mig lite choklad eller liknande för att hålla humöret uppe. Då är jag svinhungrig men är inte sugen på något, så jag äter mig mätt på godis eller liknande och blir så mätt att jag mår illa och :

Vid 22-tiden äter jag något (snabbmat!) som nudlar/pizza...

23 äter jag godis, choklad, godis och kanske lite chips ;)




Idag har jag alltså ätit:
Kl 7.45 en pepparkaka
Kl 14 2dl smoothie
Kl 19 70g mjölkchoklad
Kl 22 1.5 paket nudlar
Kl 23-01.30 godis, choklad, choklad!

Nyttig jag är va?! :)
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0