julaftons morgon .

God morgon & god jul alla ni underbara!


Idag väntar en fullspäckad dag. Nu har jag och familjen kollat på sista avsnittet av julkalendern, ska äta julfrukost och sedan kommer släkten hit kl ett. Då ska vi äta lunch, titta på kalle anka och äta efterrätt, öppna paket, äta middag och sedan äta efterrätter. På kvällen vid 10 eller nåt kommer À hit och då ska vi ha en julklappsöppning till.


Imorse vägde jag mig och vågen stod på 55.6kg så jag är glaaad! :)


Jag ska försöka blogga lite under dagen & kvällen... Men det blir en späckad dag! :)


Jag önskar er en riktigt God Jul finisar!
Och kom ihåg att äta VAD NI VILL IDAG - det är ju bara julafton en gång om året!

Puss
V


Kommentarer
Postat av: amlikethis

GODJUL!:D

2011-12-24 @ 10:49:05
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0