skridskoåkning .

God kväll!

Idag har det varit fullt upp med lägenheten och sedan var jag hemma hos min barndomsvän och hennes kompis och drack te, julmust och åt en halv lussebulle. Det var jättemysigt :)

Imorgon ska jag och min lillasyster åka skridskor med hennes skola och jag ska vara där som extrahjälp och knuta skosnören och sånt. Det ska bli hur kul som helst och jättemysigt att vara lite med henne!

Efter det ska vi hämta min andra lillasyster och åka hem och baka lussekatter och ha lite julmys med mamma. :)

Vad ska ni göra imorgon? Puss
V


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Tack för peppet! :-)Var det mysigt att åka skridskor? kram

2011-12-10 @ 11:32:17
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0