slappdag .

Hej underbara ni!
Idag har dagen verkligen Sprungit iväg så jag har inte gjort någonting alls typ...
Har ätit 3/4 kyckling-curry-baguette och en stor chocodream (varm choklad med chokladsås, marshmallows och grädde) och nu ska jag äta pizza. Onyttig dag men slappt slappt.
Jag har kollat på filmen Whistleblower som var sjukt deppig och jag blundade nästan hela filmen. Den handlade om trafficking och var baserad på verkliga händelser, så den fick mig inte att må så bra :p
Nu ska jag och pojken äta lite pizza och kolla på någon chick-flick som JAG vill se på... En enkel film man inte behöver må dåligt över, hänga med i och som är riktigt förutsägbar med ett gott slut! :D <3
Jag har kommit på nu denna veckan att jag har gått ner väldigt mycket på att äta massa onyttigheter... men jag har ätit de i små doser, så jag tror att detta blir bra. Ska ju ändå försöka bli nyttig snaaart!
PUSS
V

Kommentarer
Postat av: amlikethis

Jag smsade dig!

2011-12-06 @ 23:23:45
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har laddat ner Whistleblower nu, vart som intresserad! Gillar verklighetsbaserade filmer :)

2011-12-07 @ 18:50:49
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0