söndag .

Hej!

Nu kom jag precis till jobbet... Två timmar försent.

Igår var verkligen en jättebra dag och jag hade ASKUL! jag hade visserligen en tjockdag och hade ätit vad jag ville, men det gick bra ändå och kände mig snyggare och snyggare ju mer klockan blev ;).

Det blev väldigt mycket sprit igår, men det va bara kul och jag dricker inte så ofta längre så det var okej! :)

Imorse när jag vaknade hade jag en riktig smal-dag. Magen gick nästan inåt och jag hade mycket mellanrum mellan benen. :D jag åt tyvärr lite godis till frukost men för övrigt har jag inte ätit något än.


Jag älskar när man vaknar så sent att nästa mål blir en middags-lunch! :D


Hur mår ni? Puss
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0