svar på kommentar till becky .

Becky om normaltjock .:
"Herregud vilken människa! Du har ju strl 34, det är ju för fan smalt! Strl 38 är normalsmal, vid 40-42 börjar det ju gå lite mot det runda hållet, då har man en del kurvor. Men nä, lyssna inte på din jobbarkompis! Hon har så jävla fel :) Ta vara på dig! Kram"

Hej Becky!
Tack för peppet, va fin du är! :) Jag vet att jag inte är tjock direkt... men jag tycker ju inte heller att jag är så smal. Det roliga är att hon inte är så smal själv, men hon har gått ner i vikt nu faktiskt.
Jag fick däremot en riktig pushning när hon sa så för det fick mig att tänka att Nu jävlar ska jag bli smalare än henne! Så det ska jag väl "tacka" henne för.
Kul att du läser min blogg & Ta hand om dig!
Kram V

Kommentarer
Postat av: S

sv: åh du måste du skriva receptet till mej sen :)

2011-12-21 @ 16:55:31
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se
Postat av: amlikethis

Sv; Jo, jag vill verkligen. Nej det är bra för mina feta tankar jag har. Behöver inte rensa någon historik för jag sitter bara på min dator som ingen annan får komma in på. Puss.

2011-12-21 @ 17:32:18
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hade din dumma kompis sagt? :O

svar: åh okej, men om du har storkel 34 är du ju jätteliten och smal, tunn. jag har 36- 38 :S hatar 38.. vad är ditt bästa gå-ner-i-vikt-tips? äter du godis och sånt?

2011-12-21 @ 19:01:54
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0