belöningar .

Hej!
Jag lyckades avstå en GODISSKÅL UNDER SEX TIMMAR idag så är suuuperstolt. Dock åt jag nästan en hel pizza själb idag, men det är mat så gör inte såå mycket! :)
Nu kollar jag på Kenzas Modelljakten och även om jag aldrig har velat eller kunnat bli modell så är det så inspirerande att se på snygga och smala människor och Kenza är en riktig pärla! Och så verkar hon så snäll också. Idag har jag ätit:
1 grapefrukt
1 portion V's supermüsli m. mjölk
3/4 kycklingpizza
2 koppar te med mjölk & honung
Kanske tar någon clementin sen också om jag blir sugen, men jag tycker att jag varit mycket duktig idag!
Om jag klarar hela denna veckan utan att äta något godis så ska jag belöna mig själv med att gå till frissan och klippa mig.. Kanske färgar håret också eller slingar mig, får se! :)
Om jag sedan klarar ytterligare en vecka utan godis, chips och onyttigt så ska jag unna mig en spraytan för det har jag bara provat en gång (men i sån maskin typ) så det blev jättedåligt och färgen försvann efter 2(!) dagar. Så denna gången ska någon få spraya mig för hand.
Klarar jag sedan en tredje vecka ska jag hm... jag vet inte! Köpa nya kläder gör jag ju varje dag, nagelförlängning gör jag också ofta och ögonfrans-förlängning med... Men a, får se. Några tips kanske? :)
Edit: Jag ska köpa mig ett halvårs-kort på simning på Valhallabadet isf! :)







Puss
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0