gårdagens in .

Hej! Här är vad jag stoppade i mig igår:

En baguette m smör & skinka (sån man gör själv i ugnen... Inte en stor)
80g Marabou Schweizernöt
1 tacos med ost, majs, gurka, gräddfil/crème fraiche och tacosås.
En kopp svart kaffe
Och en massa te med mjölk och suketter.

Förresten har jag kommit på en sak (i)... Te har en förstoppande effekt (vilket jag givetvis vill undvika) och suketter och sockerersättningar har en laxerande verkan vid "överkonsumtion". Detta innebär ju då att det blir plus minus noll :)

V


Kommentarer
Postat av: Little J

Ja, det var ett tag sen ;) Men det blir ju så ibland!! Hur går det för dig? :)



Hm... du har nog en poäng där !! :P

2011-11-15 @ 11:18:35
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0