melissa horn & en fantastisk dag .

Tjaaba!

Nu har jag kommit hem till lägenheten med À och vi har varit på Melissa horn med min mamma och pappa. Det va jättebra! :)

Nu när jag kom hem var jag sugen på vatten... En känsla jag aldrig varit med om tidigare typ. Wierd. Så jag drack ett glas vatten och behovet är borta nu. :)

Idag har jag varit jättenöjd med dagen.
Jag hade ju sovit så dåligt inatt och så mådde jag illa fram till klockan elva typ... Inte kräks-illamående utan mer som när man är riktigt nervös :s

... Så jag har ätit:
FRUKOST: 1 kopp svart kaffe & 1 kopp te med mjölk och suketter.
LUNCH: 1 grapefrukt med kaffe & te
MIDDAG: 2 stora portioner med typ fiskgratäng med räkor och ost. Bangade riset till den.

imorgon börjar jag jobba kl 07 och slutar vid 10 så har hela dagen på mig att göra saker, vilket ska bli väldigt skönt! :)

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0