sista kvällen .

Hej!

Ja... Då var jag inne på dag nummer sju. Allt har Hittills gått bra och jag ska avsluta min godisfria vecka med en tacokväll :)

Idag har jag inte haft någon aptit... Konstigt nog. Jag åt till frukost en grapefrukt och drack en kopp kaffe. Efter det har jag druckit ca 5 stora koppar te med mycket mjölk och honung och några läkerol.

Imorgon ska jag äta godis tror jag... Är helt galet sugen nu!!! :( men jag ska inte äta så mycket pasta, potatis, ris o så :) det blir nästa veckas uppdrag för att hitta något som funkar för mig.

Puss
V


Kommentarer
Postat av: WB

Skönt med en lyckad vecka! :)

Haha, ja.. Dock vet jag inte varför, men jag tycker ändå inte hon är speciellt jättesmal. Vriden uppfattning eller vadå?!



Hur ska du göra denna vecka? kram <3

2011-11-13 @ 22:15:12
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: WB

OCH ja, du kan få lösen till min privata blogg!

www.onegoalonewish.blogg.se

användarnamn: WBs

lösenordet står i epostfältet. kram igen!

2011-11-13 @ 22:16:00
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0