torsdag .

Gomorra!

Nu sitter jag på spårvagnen in till jobbet och ska jobba sista dagen på en hektisk Jobbvecka på detta jobbet. Jah har jobbat måndag: 13.5h, tisdag: 13h, onsdag: 10+3h =13h och idag jobbar jag till klockan 15 från 06.30 för att sedan gå på Melissa Horn i konserthuset :)

Inatt har jag sovit superduperdåligt, dels åt jag helt sjukt många torkade tranbär igår innan sängdags så jag kunde inte somna och sedan vaknade jag typ hela tiden för att jag trodde jg hade försovit mig och sånt! :(

Summa summarum så är jag helt avslagen och dyngtrött och bara lääängtar tills jag får komma hem till min och A's lägenhet och sova en timma tills jag ska åka hem :) sköööönt!
och så är jag hungrig/mår illa... Vet inte riktigt vad det är för känsla men jag har en klump i magen som om jag vore nervös typ - kanske har med sömnen att göra! :/



Igår åt jag:
3 eller 4 koppar te med mjölk och honung/suketter
En froosh jordgubb/banan
En kycklinhsallad
En morot & granatäpple-juice
5 godisbitar
Massa torkade tranbär

Så det var väl en bra dag får jag säga.. Och NU gick jah av spårvagnen typ 4 hållplatser för tidigt.. Yaaaay!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0