antibakteriesmoothie .

Hej!

Nu håller jag på att bli sjuk IGEN och har 12 dagar fullspäckade med jobb framför mig. Jag har därför gjort en riktigt äcklig smoothie, men som gör susen och förhoppningsvis gör mig frisk igen!

I den har jag:
1.5 banan
1/3 mango (den va så omogen annars hade jag haft i mer)
1 apelsin
2-3 cm ingefära

Den är god först men äcklig i eftersmaken! Nu ska jag svepa, duscha och åka till stan och köpa piller. Berättar mer om dom ikväll och då ska jag lägga upp lite fina bilder också :)

V


Kommentarer
Postat av: AA

Haha ja ;)

Men väntaaa va? Har du ingefära i dina smoothies? Smakar det inte skit?



Jag mår inte jätte bra faktiskt. Hur mår du? Och ja, absolut kan du få det. Skall bara göra den först.. ;) kram!

2012-02-02 @ 20:53:19
URL: http://anonymousana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0