eating disorder .

Hej!
Klockan är nu 19.10 och jag har fortfarande inte gjort någonting vettigt! Förut på väg till affären hann jag gå 10m innan jag fick kväljningar och var tvungen att springa hem... jag har ju inte ätit någonting än så jag kräks bara luft. Så sjuuukt jobbigt verkligen! Nu har jag varit inne och kramat toaletten för fjärde gången idag och kräkts luft - inte ens galla eller vatten!
Därför ska jag nu äta lite yoghurt med krossat knäckebröd och hoppas på att illamåendet går över och att min kropp blir nöjd och mår bra! :)
Imorgon ska jag jobba igen... det är ett nio timmar långt träningspass typ, riktigt fysiskt! Men imorgon ska jag även ta en promenad när jag kommer hem och fortsätta i förra veckans spår då jag faktiskt tränade minst 30 min varje dag! :)



Ci vediamo
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0