människa igen .

Hej underbaringar! :)
Idag är jag en människa igen - fyyy vilken jobbig dag det var igår :( Jag har nyss kommit hem ifrån jobbet nu och ska strax ta en promenad hem till mitt riktiga hem och hämta lite pluggsaker plus äta thaimat som jag har varit så sugen på nu i flera dagar! Sedan ska jag åka hem tillbaka in till stadslägenheten och skriva min tenta och efter att älsklingen kommit hem igen vid 21.30 ska jag och han gå en promenad.
Igår lyckades jag äta en halv påse chips (Sourcream Italian Cheese) och ett halvt rör med Skittles :P Och så ett glas Oboy på det... utan att spy upp så det var väl bra-dåligt.
Jag har ett väldigt ansträngande arbete just för tillfället, men jag har verkligen saknat mina promenader och känslan efter att ha tagit en promenad är så härlig. Att känna att man gjort något bra både för kropp och själ och allt känns så rent på något konstigt sätt! :)
Så snart hörs vi efter en liten promenad! Puss
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0