ofrivillig morgonpromenad .

God morgon - eller god natt för er som vill det!

Idag börjar jag som sagt var 05.45 och behövde därför gå upp kl 05.03 :/. Jag har varken vaknat på riktigt, sminkat mig eller ätit frukost för att jag är tvungen att promenera på jobbet idag. Det är bara tre hållplatser med spårvagnenen men ändå jobbigt. Plus att det regnar och blåser!!!

Staden har inte vaknat än - krogarna stängde för 35 min sedan så de få som vistas utomhus idag kör antingen taxi eller så är de dyngraka.

Det tar väl ungefär 15min till jobbet för mig och då när jag kommer börjar jag dagen med 30min rast att dricka mitt kaffe, mitt te, sminka mig och äta min frukost på. :)

Vi hörs väl under dagen men jag ska inte lova allt för mycket!
Puss sov gott och ha en härlig dag!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0