femtiosexkommanio .

God morgon! Imorse visade vågen 56.9kg igen, vilket är skönt med tanke på hur mycket jag syndat sedan sist... men jag är nöjd eftersom det är under 57 iallafall.

Min hosta är så sjukt j*vla jobbig verkligen, jag hostar så mycket (och tar i) så att jag inte får någon luft och håller på att kräkas! Jag vill bli frisk nu så att jag kan börja träna. Ikväll när jag kommer hem ska jag antingen hoppa upp på crosstrainern och stå en stund eller köra ett pass på wii fit plus.
Senast jag använde mitt wii och min mii-gubbe vägde jag typ 53kg, så när jag ställer mig på balansbrädan kommer det stå på min TV "Oh... hi V! It's been a long time since I last saw you. You've gained weight. Why?" och så måste jag skriva in varför så att jag kan komma ihåg det till nästa gång!

Tills på måndag nästa vecka vill jag väga 56kg plain. Det känns som ett rimligt mål, men jag tänkte på det igår att man kan gå ner ett kilo i veckan utan större problem, men om man håller på så ett tag försvinner man ju?! Når man en slags gräns då när man helt enkelt inte kan gå ner mer?




Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och har haft världens bästa mysmorgon med min älskling. Jag åt två husman knäckebröd med smör och drack ett glas Proviva mango (sjukt god!). Jag planerar att äta så här idag:


Frukost: Knäckebröd med smör, Proviva mango
Mellanmål: Kaffe
Lunch: Kvarg med funlight
Mellanmål: Froosh eller 1/5 vattenmelon
Middag: Sallad/ ev tacos utan bröd
Kvällsmål: Te



Nu ska jag sätta mig i solen, dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar... underbart!
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0