femtiosexkommanio .

Igår när jag vaknade och vägde mig var sjuan spräckt, häärligt!
Idag jobbade jag på Elite och då vägde jag mig inte, men vi får se hur det är på torsdag igen när jag får lite sovis.
Det tar emot att lägga upp bilderna, men jag hade en tjock-dag då så det blir förhoppningsvis större resultat då :D
Men här är de...
woho, all set and done!
Igår var jag med en av mina favorittjejer. Hon hälsade på mig på jobbet och så åt vi sushi (eller jag äter ju bara riset) och sen gick vi på stan och shoppade! Det var jättetrevligt och sjukt kul att träffa henne igen. Hon förstår mig så bra med allt... ink detta med att bli smal and so on, och hon (du C) har jättefin kropp och kan mycket om hur man blir smal på ett riktigt sätt så jag blev jättemotiverad igår.
Med min abc går det väl inte så jättebra... i förrgår var jag bakis och då åt jag:¨
Te med socker och mjölk till frukost = 35kcal
Lunch/middag: Pad Nammanhoj = ca 210 kcal
Kvällsmat: 2 skivor rågkaka (typ polarbröd) med smör och 4dl vattenmelon = 284 kcal
Övrigt: Matadormix = inte en hel påse... så kanske 230 kcal.
................. och så tränade jag ingenting!................
Igår var jag nyttigare och åt:
Frukost: 2 wasa delikatess med smör = 114 kcal
Lunch: 8st (?) risbollar = 240 kcal
Middag: ½ portion lins och grönsakssoppa = 96 kcal
Övrigt: 3dl vattenmelon = 77 kcal
= 528 kcal OCH så gick vi på stan i någon timma, men det räknas inte med :)
Det sjukaste var att jag inte alls va hungrig! Bara när jag skulle sova vid halv 2 var jag hungrig men då va de ingen ide att gå ner och äta (började 05.30 imorse).
Talk to you soon!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0