en liten olycka .

Idag på jobbet skulle jag bära en typ 15liters tunna med kokande kaffe och envisas med att bära upp den på en bänk själv, så jag kom åt kranen så det forsade kokhett kaffe över mig vilket gjorde att jag fick panik - så jag kunde ju inte ställa upp den på bänken... Detta var ca 06.30 imorse och jag har nu röda märken efter det på hela ena sidan av min kropp... HOPPAS att jag inte får ärr. Jag vill verkligen inte ha det!
Rodnaden är inte lika "neonrosa" som det är på bilden... det blev lite konstigt!
Aouch!
V

Kommentarer
Postat av: Sam

Ajajajajajaj! Det gjorde ont bara att se bilden!!



Sv; Jag kommer inte ihåg vad dom hette, men kan säga till ifall jag kommer på det! :)

2011-08-29 @ 14:36:00
URL: http://havecontrol.blogg.se/
Postat av: Little J

AJ! Har du vart hos läkaren och kollat på det? Akta så det inte börjar vara.. Var rädd om dig!! <3

Vad jobbar du med förresten? :)

2011-08-29 @ 15:24:13
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0