god morgon .

God morgon!
Nu sitter jag på jobbet och har cyklat hit idag. :D Det tog 30min och det var ett par jobbiga uppförsbackar, men stora nedförsbackar så det var jättehärligt och gick fort. Nu är jag alltså uppe i 3 avverkade pass - Woho!
Imorse innan jag cyklade iväg tog jag ett knäcke wasa husman utan någonting på och nu på jobbet tog jag ett glas proviva... men jag är mer hungrig, så jag tror att jag tar ett till knäckebröd och lite mer proviva (annars stoppar jag säkert i mig massa godis eller något sen).
Ikväll ska jag gå på restaurang med min käresta och några vänner, sedan på bio och efter det ska vi ut. Jag tror att det blir relativt nyktert för mig idag eftersom jag ska jobba imorgon och gå ut imorgon med... och så får man ju tänka på alkoholkalorierna ;)
Har ni förresten hört om "den nya grejen" i USA? Jag antar att det mestadels är tjejer som håller på med detta, men de har tänkt på att det är så himla mycket kalorier i alkohol, så de äter ingenting på hela dagen och på så vis blir de pangfulla snabbt... då slipper de alkoholkcal och matkcal. Undra bara hur de mår under fyllan och dagen efter!
Jag hittade lite kläder imorse som jag tog på mig, svårt som vanligt att välja, men jag tog till slut bara något och det blev detta.
V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra val med kläderna, skit snyggt, gillar skorna skrapt :)



Tack för dina ord! Ska bli en utmaning att bli instruktör, dels för att jag aldrig har gjort det, och sen för att jag har mina ömmande ben ( inväntar operation pga allvarlig benhinneinflammation) så jätte kul att få chansen trots att jag inte är i topp skick ;)

2011-08-25 @ 17:22:15
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Isa

Du är ju smal och du har en fin kropp, jag hoppas att du är medveten om det! :)

2011-09-02 @ 14:14:20
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vart är tröjan köpt?! Letat efter en sådan.

Kikar in igen för svar :)

2011-11-09 @ 19:19:30
Postat av: PinkThinny

superfint :)

2011-12-19 @ 20:09:32
URL: http://pinkthinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0