femtiosjukommasju .

God kväll! Hoppas ni har haft en bra dag och kväll. Det har jag haft och varit nyttig hela dagen, men till middag blev det tacos... Så det var väl det enda (och kanske risifruttin imorse). Jag vägde mig precis nu efter maten och jag vägde då 57.7kg. Inte okej, men en bra startvikt nu för Rivstart. Jag satte min målvikt på 53kg och det är vad jag vägde senast jag var mestadels helt nöjd med min kropp. IFK vann idag med 3-0 och Gefle hade inte en enda person i sin "klack"... Kul! Idag när vi åt tacos åt jag en stor och tog 1dl coca cola vanlig till, Känns obligatoriskt med cola till tacos, men jag drack en halv klunk och känner inget behov utav att dricka upp den, så där får det vara bra. Vad gäller min planerade kvällsis uteblev den helt eftersom middagen blev så sen. Hoppas ni tyckte om dagens thinspo! Sov gott, så hörs vi imorgon! V

Kommentarer
Postat av: anna

sv, åh vad roligt att du är med o kör!

Men se till att bli frisk först innan du kör slut på dig ;)



Om du bara ätit taco (som vart mat) så gör det ingenting. Tänk på att du måste få i dig näring med :)

2011-08-23 @ 08:49:43
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0