only i can make it happen .

Ännu en ung tjej som bloggar om vägen mot den perfekta kroppen...
Jag har inte ÄS eller liknande - bara viljan att bli nöjdare över min kropp.
Det är bara jag som kan bestämma över min kropp och vad jag stoppar i mig. Tyvärr har jag insett att man ibland får kämpa för vad man vill och jag har bestämt mig för att påbörja min resa mot ett hälsosammare och nöjdare jag.
Only I can make it happen.

Hej!

 

Jag är ännu en ung tjej som bloggar om vägen mot den perfekta kroppen. Jag har inte ÄS eller liknande... Bara en stark vilja att bli nöjdare över min kropp.

 

Det är bara jag som kan bestämma över min kropp, hur den ska se ut och vad jag stoppar i mig. Tyvärr har jag insett att man ibland får kämpa för det man vill och jag har därför bestämt mig för att påbörja Min resa mot ett hälsosammare, snyggare och nöjdare jag.

 

Only I can make it happen .

 

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0