en dag kvar .

God kväll!

Jag har kommit på nu att när jag sla vara nyttig är jag konstant hungrig och sugen och äter hela tiden... Har antagligen gått upp flera kilo denna veckan bara för det. Och så har jag ätit ENORMA mängder med bröd, baguetter, frallor och sånt!

Det onyttiga jag Hittils har ätit är:
En bit pumpapaj på middagen hos A's föräldrar.
En riesenbit i måndags när jag inte tänkte på att jah skulle vara nyttig.
En kanelbulle i bilen på väg hem.

Jag har inte druckit EN ENDA DROPPE av läsk eller något sådant onyttigt... Bara te. ;) jag har inte ens druckit någon light-produkt! Eller alkohol.


Jag är väldigt stolt och vet nu att jag kan om jag bara vill så det känns skönt men jag längtat tillbaka till mitt "vanliga" liv där jag får äta och dricka vad jag vill utan att behöva tänka efter. Dock borde jag bli lite nyttigare och försöka att bara äta på helger och speciella tillfällen!

Nästa vecka ska jag också ha ett uppdrag men detta ska gå ut på att jag äter godis vid speciella tillfällen och på helgen. Jag ska däremot äta så lite kolhydrater som möjligt. Funkar detta bra ska jag köra på det en vecka till.

Jag ska svara på era kommentarer imorgon, förlåt att jag är så långsam! <3

Imorgon ska jag fira min älskade pappa och så ska jag jobba till nio. Efter jobbet ska jag gratta min Låtsasmorfar och sedan umgås med min familj och pojkvän.

Förresten är jag extra stolt för att detta är min mens-vecka nu så jag är mer sötsugen än vanligt! :D

Vi hörs imon/senare om jag inte somnar i soffan ;)
V


Kommentarer
Postat av: WB

Haha! Du verkar så härlig. ''Förrästen är jag extra stolt för detta är min mens-vecka nu så jag är mer sötsugen än vanligt! ;D''



Hur mår du annars? kram <3

2011-11-13 @ 10:55:03
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: Ida

svar: åh vad du säger bra saker hela tiden! du har rätt som alltid, och jo tack, min kropp är då van vid onyttigheter! men liiiite kan jag nog dra ner på det ;) puss <3

2011-11-13 @ 16:39:51
URL: http://awishtobeskinny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0