utsövd .

Hej!

Jag somnade i soffan igår, så kunde inte blogga :p sov till lite över ett idag ( börjar jobba kl 13) så jag försov mig. Men på det jobbet gör det inget ;) idag vägde jag mig och det blev 59.7kg så jag är nöjd med det med tanke på gårdgens konstanta ätande :p

Nu ska jag jobba och presentera mina idéer ("marknadsföringsprojektet" och bössorna jag håller på med) och jag håller tummarna för att det går bra. Sedan ska jag försöka åka in imorgon och presentera för resterande chefer. Men det är ju fotbollsgalan som ska ses, så får se hur det går. :)

Jag ska svara på kommentarer senare också så förlåt till er jah inte har svarat!

Vi hörs sen!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0