femtioniokommanoll .

Imorse visade min j*vla våg 59kg. Är det på riktigt? Vad hände?
Visst, jag har hetsat och så... men inte över 2kg på 2 veckor?! :o
Jag är så ledsen, så besviken på mig själv... och det värsta är att jag inte fattar hur.
Ikväll ska jag gå på bio med en utav mina bästa vänner ifrån gymnasiet, men jag har ingen lust. Jag vill sitta hemma och äta typ ingenting (eller verkligen inte egentligen.. vill äta allt men ändå inte) och så vill jag duscha, göra iordning mig själv så att jag blir lite fin och känner att jag vill kämpa... Och så vill jag städa mitt rum jättefint och rent så att jag kan sitta i min nya fina underbara fåtölj och läsa en tjejig tidning med bilder på snygga smala tjejer i.
OBS! JAG SKRIVER BARA AV MIG, SÅ NO NEED READING!



Problemet är att om jag bangar idag kommer jag att vara en dålig vän. Det var hennes kräftskiva som blev till en grillfest som jag bangade för att åka hem till min pojkvän och sova bort hela kvällen! :( Förlåt J.
Nu när jag skriver detta ser jag så miserabel ut och besviken... För att det är vad jag är! Men jag tycker synd om mig själv, varför har jag ingen som helst aning om eftersom det är mitt fel!
Däremot har jag tränat väldigt hårt och mycket på sistone (sista 2veckorna) då jag har promenerat länge och långt, styrketränat och jobbat där jag går runt i 5timmar konstant. Däremot har jag ätit de där j*vla hotellfrukosterna. Dom är ju såå goda! :( Men jag får ta varannan dag med det jag tycker om.
Imorse åt jag en skål med crunchys med jordgubbs- och yoghurtbitar med mjölk till... det var underbart gott men fruktansvärt mycket kcal (528 kcal!). Men ibland får man unna sig, som jag brukar säga.  Borde jag väl inte göra eftersom jag lyckas gå upp så galet mycket konstant! Nu blir det inget unna sig. Jag ska äta 1000kcal om dagen och träna bäst f*n jag vill. 1000kcal innan träningsavdraget.
Jag är så ledsen på mig själv! :(
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0