put the fork down .

Hola! Nu sitter jag i personalmatsalen och väntar på att klockan ska bli halv så jag kan ta en promenad till jobbet. Jag tänkte mig ca 40minuter... Det blir nog bra! Imorse hoppade jag över min vanliga hotellfrukost och "bara" åt vaniljyoghurt med fruktmix, katrinplommon, solrosfrön, Linfrön, russin och lite kanel. Till det drack jag 2dl grapefruktjuice och en kopp te. Nu har jag precis ätit en skiva kassler, 1/2 dl ris och lite sås... Och en kopp varm choklad. Nu får det räcka! Jag har försökt äta en fralla som jag brukar, men det är mer kcal, man blir inte lika mätt och så är jag varken sugen eller hungrig. BRA JOBBAT V! Hur går det för er? Detta är första gången jag står på mig denna veckan och förhoppningsvis kommer det vara massa godsaker på jobbet sen och då får jag chans att stå emot igen! Puss & kram V

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; ja, jag åker till göteborg så och då, min bästa vän bor där :) nja, inte så långt med bil, men med buss tar det typ en timma :/



åh, okej! tja, jag hade ju inte direkt tackat nej till en victorias secret kropp.. dregglar ihjäl mig när jag ser dom modellerna. heheh. tyvärr är jag alldeles för kort för att få en sådan snygg kropp :(

2011-09-04 @ 12:37:13
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Edet

sv: Oh, då är det farligt.... :( styrkekramar <3

2011-09-04 @ 19:48:00
URL: http://bonejerk.blogg.se/
Postat av: Edet

Sv: haha, det är lugnt. Jag gör detsamma!

Nje.. inte riktigt, :( Hon kommer väl ikväll och uppehåller mig från att kunna sova...

2011-09-04 @ 19:57:38
URL: http://bonejerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0