underbara smärta .

Hej, nu är jag på lite bättre humör än förut! :)
Igår tränade jag två gånger... egentligen tre. Jag var hemma hos min pojkvän och efter maten blev han så trött så han somnade i soffan med mig som täcke. Jag sov från 13-16 igår så jag va inte så trött och gick därför ut på en powerwalk. Det skulle bli en halvtimme, men blev en timme (6km) och när jag var 50m från huset träffade jag As mamma och pappa som skulle ut och promenera och då fick A komma och joina oss ytterligare 2km i normalfart typ... det tog 20min med backar och allt.
När jag kom hem fick jag ett sms ifrån min lilla vän K. Vi har en grej att vi när som helst på dygnet får smsa lite träningsgrejer till varandra och då måste den som får smset göra vad som står på "ordern". Kan man inte just då får man göra vad man kan och sedan göra resten på kvällen. I söndags glömde jag göra lite på kvällen så jag gav mig själv "straffet" att göra gårdagens order x2 plus dagens..
Så igår gjorde jag:
  • 4x15 utfallssteg per ben
  • 2x20 tåhävningar
  • 60 situps
  • 80 rygglyft
Efter det stretchade jag mycket duktigt... men idag har jag sån träningsvärk i min rumpa och baksida lår (som inte blev stretchade). Jag älskar ju att ha träningsvärk, så det gör absolut inte något för mig! :)

Jag har precis varit och handlat och idag blev det 2st naturdiet jordgubbsshake, 2st naturdiet caffe latteshake, 3st naturdiet chokladshake, 2st nutrilett brownie bars, sockerfria jordgubbstuggumin, 50cl pepsi max och 1liter jordgubbskräm. :) supergott!

Jag tänkte nämligen att jag skulle ta en sån shake alt. bar som måltidsersättning i några dagar bara för att få ner min magsäck lite granna. Och så tänkte jag att mitt söta goda ska vara jordgubbskräm (1dl = 53kcal), ½browniebar eller så!
Nu ska jag ta mig en naturdiet strawberry eller caffe latte... har inte smakat på dem än. Det blir en caffe latte till lunch. Har ni smakat på någon utav dem eller andra smaker på shake&smoothie?





Puss puss
V

Kommentarer
Postat av: Little J

Jag slarvar med det ibland också.. Utan att jag vet varför.. Som att jag omedvetet vill förstöra för mig själv? Så irriterande!

Sen är det svårt om man inte har en våg..!

Det kan ju vara muskler också, om du tränat hårt och så.. Muskler väger ju mer än fett! :)

Hur lång är du? :)

2011-09-06 @ 15:38:13
URL: http://minimalistic.blogg.se/
Postat av: Lina

jag har smakat på allevos (någonting) med chokladsmak och den var supergod mmhm.



åh, det lät skitbra! och träningsvärk är såååå skönt. älskar det.



det går sådär. är lat fet och äcklig... fyfan. ätit för mycket. är inte yr, och jag hatar det. hur går det för dig? <3

2011-09-06 @ 18:08:16
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: stjärnsyster

Grötdiet,men det sprack ju nu!

Vad duktig du är!Kämpa på vännen!

2011-09-06 @ 18:18:43
URL: http://stjarnsyster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0