åtta kilometer .

Ny vecka - nya tag som jag brukar säga ;)
Veckan började bra.. ett nytt jobb och en powerwalk på 8km. Häärligt!
Jaa jag har ätit godis idag!

Men jag har skaffat mig en låtsasPT som ska pusha mig på powerwalks och sånt. Det är min arbetskamrat som jag känt i typ ett år nu och han erbjöd sig så nu ska jag komma i form. :D

Denna veckan:
Imorgon ska jag göra ett nytt pass vilket innebär att jag är ett steg närmare resan.
Jag ska inte äta godis på hela resten utav veckan vilket jag kommer klara galant!
Jag ska träna minst 30min normal promenad varje dag... vilket jag också kommer klara galant.
Plus att jag ska skriva färdigt en tenta.
Och ha ett muntligt prov.


JAG ÄR TAGGAD SOM FAAAAAAAN PÅ DENNA VECKAN- NU KÖR VI!!!!


Nu ska jag köra lite magträning... man kan ju inte ligga på stranden och klaga utan att ens försökt ;)
Dessutom ska jag öva lite på mitt mål tills 1 Juni  som är att kunna gå ner i split och spagat! :)


Jag tycker att Du som läser detta Exakt just Nu ska känna Dig vääldigt träffad och därför antingen:
1) Gå ut på en promenad i minst 15 min
2) Göra 15x3 situps, 2x 10 armhävningar, 50 tåhävningar och 20x3 squats
3) Valfri träning i minst 15min
Gör du inte detta ska du känna dig dålig... #2 tar 5min - det klarar ALLA!

Ha denna bild i åtanke och strunta i texten...
Best Wishes
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0