broken .

Hej!

Igår gick min telefon sönder så nu är jag helt telefon/mail/kontakt-handikappad... Jag kunde inte ens ställa alarm för att vakna!!!

Nu ska jag göra mig lite frukost och sedan övningsköra... efter det ska jag ta en långpromenad in till stan och lämna in min telefon, jobba och sedan träffa en jobbkompis som jag ska gå en powerwalk med. Sedan blir det nog jobb igen :P

Igår gick jag ut på en 30min promenad på eftermiddagen och sedan på kvällen gick jag ut på en halvtimma till, det va jätteskönt! :D Så nu känns det faktiskt inte som att jag skulle klara av att gå en hel dag utan ens en liten promenad.. jätteskönt - det håller på att bli en vana.

Om man gör någonting 21 av 25 dagar blir det en vana och ett "beroende" så 30min om dagen i 21 dagar så är jag fast i en riktigt bra vana! :D


Nu blir det brunch!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0