en risketta och dunderfylla senare .

Hej!

Igår gjorde jag riskettan och de va faktiskt roligt, vilket jag inte trodde! :)

Efter riskettan shoppade jag lite och sedan gick jag ut och firade min bästa vän som ska flytta. Jag började dricka klockan 18 - drack i typ 11timmar och sedan tog jag en fyllepromenad tills klockan åtta på morgonen.

Igår drack jag vääldigt mycket men det enda jag åt på hela min hektiska dag var en portion crunchys med vaniljyoghurt och en bit pistagelängd (typ kanelbulle).

Och på detta har jag sovit halvsömn i typ 4 timmar. Jobbigt!

Nu blir det frukost, promenad och sedan plugg :/ får se vad kvällen har att erbjuda - den blir lugn iafl!

Ci vediamo!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0