passfoto done .

Hej fighters!
Nu har jag precis kommit hem ifrån att ha gjort mitt passfoto med pojkvännen och hans pappa. Det gick väl okej, men är det typ nåågon som blir snygg på sitt passfoto? :P
Nu ska jag och pojkisen strax äta tacos och sedan gå en promenad.. sköönt! :) Sen ikväll ska jag ha seminarium (~ muntligt prov) och inte äta godis :D
Än så länge har jag inte hunnit äta något idag för att allt har varit så stressigt, men jag ska from idag dricka ett stort glas vatten innan jag äter så jag mer känner av hungerkänslan.

Som jag sagt tidigare så kan inte kroppen känna skillnad på hunger och törst förän man är uttorkad - det är först man känner törst. Så är du hungrig kan du alltid testa att dricka lite vatten innan så försvinner iafl en del utav hungern, som egentligen bara var kroppens sätt att berätta att den vill ha lite vätska. :) Bra va?!



Gå ut och rör på er nu, det gör gott för både kropp och själ!
V



Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en sketabra tisdag - det är underbart väder!!!!

Kram på dig :)

2012-04-24 @ 14:53:58
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0