det blir av .

God morgon!
Min dygnsrytm är verkligen helt fucked up just nu! :/ Imorgon har jag seminarium (muntligt prov) igen så jag ska träffa min redovisningsgrupp ikväll oc planera det sista. Innan dess ska jag gå ut på promenad nu fastän det snöar ute! Sedan blir det lunch och plugg-fika i staden så det känns skönt. Ikväll ska jag sova tidigt! :)
Jag lyssnar sönder på Sia - The Fight nu och den påminner såå mycket om någon låt jag lyssnade sönder på det ljuva 90-talet. Heeelp! Vilken är det?!

Nu ska jag alltså gå ut och sedan hörs vi från mobilen... Det är ju min första GI-dag idag och det känns helt sjukt bra faktiskt. Är varken sugen på ris, bröd, pasta eller potatis. Faktiskt inte godis eller så heller!
Ciaoo Darlings!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0