första dagen avklarad .

Hej Fina Ni!

Idag har jag en tvätt-och pluggdag. Och så har jag en lång lista över saker jag måste göra som ska bli gjorda idag! SKÖNT! )
'
Gårdagen gick jättebra och jag lyckades hålla mig till GI. Det var nyttiga saker jag åt, men frukosten blev nog väldigt mycket kalorier... räknade inte.
'
Frukost: Lätt vaniljyoghurt med hasselnötter, sötmandlar, valnötter, katrinplommon, tranbär & osötad müsli
Mellanmål: Några nötter
Lunch: En laxfilé med pesto och fetaost med en bit ungsbakad fetaost
Middag: Tonfisksallad
Kvällsmys: En ask färska jordgubbar (ca 10st)
'
'
Ikväll har jag seminarium (muntligt prov typ) och jag var i skolan igår med min redovisningsgrupp på 14 personer och det är bara tre som ska prata under redovisningen så jag slipper noja över att lyckas bra på den med! :)
'
Nu ska jag börja på min hemtenta som ska vara inlämnad på fredag - FETÅNGEST!!!
Jag tror aldrig att jag har haft så här mycket i skolan och att göra.. det är helt galet verkligen! :(
Jag blev klar med en tenta igår som jag skickade in, har en tills på fredag, har seminarium idag och idag ska jag få en ny tenta också som ska vara inne nästa fredag. :( Bajs.








Jag kör på med GI-metoden även idag och min vikt idag var 55,7kg så det var under 56 iafl vilket känns skönt!
Nu bär det av mot 52 kilogram! :D
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0