vi hörs ikväll .

:) jag har total-inte-brytt-mig nu i typ tre veckor. Jag ser definitivt en negativ skillnad på min kropp men jag hade tappat motivationen helt verkligen. :/ den är inte direkt tillbaka än, men imorgon sätter jag igång igen. :D det ska bli sååå skönt!

Jag vet ju att jag kan gå ner i vikt snabbt och hälsosamt, så det ska jag köra på nu. Nu är det ju verkligen i sista läget att köra igång inför beach 2012! Jag får se imorgon hur mycket jag har gått upp... Jag vill antagligen inte veta men... Jo det måste jag! :)


Hörs sen!
Oh god vad jag har saknat detta! <3
v


Kommentarer
Postat av: CIcilia

Hej!



Jag hade också en down nyss. Då allt gick åt helvete. Men nu, ungefär samtidigt som dig så försöker jag komma igång. Pepp pepp på dig! Lycka till!

2012-02-26 @ 20:13:04
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0