ännu ett försök till dag med gi .

God Morgon!


Detta är min sista morgon som icke studerande för imorgon börjar jag på Göteborgs Universitet. TJOOOHO!

Idag börjar också min beach 2012-utmaning som jag hoppas att ni är på.
Jag försov mig imorse så jag får nu debitera för "uteblivet pass", men jag ska försöka gå till jobbet idag istället..det är bara så jäkla halt ute så man kommer ju ingen stans när man går!
(just därför jag köpte en crosstrainer som bara står och dammar... hej självdisciplin!)



Nu ska jag äta frukost, blir lätt vaniljyoghurt (0.5%) och kanske några hallon eller nåt i, jag har ingen matlust på "morgonen" när jag nyss vaknat.

Idag ska jag gå på GI-metoden tänkte jag och så ska jag inte äta godis, chips, onyttigt eller dricka läsk. :) Får se om jag lyckas med att lyckas med gi & nyttigheter någon gång dans ma vie.

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0