jag skäms .

Ush och fy och blä. Jag skäms så!!! 56.4 gigantiska och väldigt tunga kilo visade min annars så fina våg idag. Vad hände ?! Visst jag har röda veckan, men det är inte något att skylla på och det är verkligen inte muskler det handlar om!!!

Som straff för min stora viktuppgång ska jag inte äta godis, kakor, chips eller onyttigheter förän jag väger 55.3 eller mindre! Det är mitt hemska straff!

Visst, jag hade ju inte direkt förväntat mig att viktnedgången bara skulle gå neråt utan jag har ju räknat med höga och låga dalar... Men inte så här!!!

Nu har jag 4.4kg kvar att gå ner och det va ju precis 2.4!!! Va ledsen jag blir! :(


Det värsta & konstigaste är att jag tänkte "ska jag skriva om det på bloggen? ne, då kanske dom tycker att jag är dålig och slutar läsa!" sjukt va?! Jag har ju bloggen för mig själv till största delen och art jah funderar på att ljuga för mig själv och för er är ju apsjukt!!! Jag kommer gå ner igen det vet jag men att vågen är +1kg på typ 3 dagar är iiinte kul.


Nu ska jag försöka sova i kylan som är på mitt rum - den är olidlig!!!!! Har tofflor, kofta och över knäna långa stickade strumpor! Jag har nämligen ingen pojkvän som är här inatt och skedar & pussar mig varm! :(
Som tur är förbränner man mer när man fryser eftersom kroppen lägger energi (kalorier) på att hålla oss varma och vid liv. :)

Puss på er, dröm sött!
V


Kommentarer
Postat av: Hope

Den röda veckan har jag inte haft på flera månader. Min medicin tar bort den och mina minipiller gör sitt också.

Okej men va skönt att dom vet för då behöver man ju inte spela det enviga dubbel- livet.

Men är du 163 lång o väger 55 kg ? Det är ju skiiiiit bra!! Jag är grymt avundsjuk! Men vad vill du väga? <3

2012-02-01 @ 01:18:51
URL: http://diamondshope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0