systerpassning .

Hej!

Idag passar jag mina småsystrar för att den ena har studiedag i skolan. Vi ska gå på en promenad, spela wii, baka nyttigt bröd och sedan ska vi göra lite champinjon- & kantarellsoppa eller så blir det broccoli & potatissoppa.


Dagen började bra, sov ganska så exakt 7 timmar men väldigt lätt/halvsov typ. Sedan gjorde vi frukost och jag tog 2dl naturell yoghurt, 1.5 banan, ½ äpple och 1 knäckebröd men jag orkade bara äta upp hälften.

Jag är riktigt taggad på att klara min "utmaning" nu dessa två veckorna och om det inte vore för att jag hade systrarna hemma - skulle jag gått ut på en lååång pw. Får väl ge gärnet på Wii sen istället ;)


Glömde förresten väga mig imorse innan frukosten, så jag ska göra det nu så får det vara min startvikt för utmaningen. :)



Lots of love
V


Kommentarer
Postat av: S

vad duktig du är kram<3

2012-01-09 @ 13:29:01
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0