tillbaka .

Hej!

Nu har jag haft några dagars ofrivilligt blogguppehåll... men nu är jag tillbaka!

Idag hade jag upprop och inskrivning på min nya utbildning, så det blir nog roligt.. sjukt gammalt folk där bara. Jag har haft min "sämre" vecka nu och har därför proppat i mig choklad och onyttigheter typ every day men igår sa min pojkvän "V, imorgon är din mens borta så då får du inte äta godis & choklad". Han vet nämligen hur jag klagar på honom för att han låter mig äta vad jag vill.

Jag har dessutom lyckats åka på en p-bot och en förkylning + halssjuka så att jag inte kan träna, så denna veckans uppdrag skjuter jag upp till nästa. Jag måste bli frisk nu så att jag kan börja hänga på gymmet! ;)



V


Kommentarer
Postat av: amlikethis

Välkommen tillbaka!<3

2012-01-18 @ 23:39:44
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0