tvåveckorsutmaningen .

Hej!
Imorgon (måndag) kommer jag att börja en ny utmaning. Jag kommer att hålla på med den tills måndagen den 23 Januari då jag antagligen kör på som vanligt.
Vad jag ska klara:
  • Äta max 1200 kcal om dagen.
  • Träna minst 4 ggr/ vecka à 40min.
  • Endast äta godis/chips/annat förbjudet på fre- & lördagar.
  • Ha minst 4 dagar/vecka då jag går helt på GI-metoden.
  • Dricka minst 2 liter vatten/dag (det jag brukar ha svårast för).
  • Sova minst 7 timmar/natt.
Om jag skulle faila så fortsätter jag dagen därpå... då bryter jag inte utmaningen. :)
Häng på! :)
V

Kommentarer
Postat av: W

låter som en bra plan, lycka till! :)

2012-01-09 @ 08:47:51
URL: http://proanalife.webblogg.se/
Postat av: anna

jo , det brukar ju bli så att man festarmycket under dom helgerna. Men jag vart så full på juldagen så jag är fortfarande avskräckt, och det känns ju bra :D



Jag harn faktiskt gått ner en del. Har nått mitt frsta delmål :)

2012-01-09 @ 09:37:59
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Emma Uthberg

Åh, tänk om jag åxå kunde hålla mig till det där.. Så fort jag hittar en kaka i skåpet åker den ner innan jag ens hinner tänka "fan", haha :(



Sv: Åh, vad billigt :O Bra att det motverkar cancer åxå, det hade jag ingen aning om =)

Nja, jag har mina dagar om man säger så haha.. Vissa dagar kan jag trycka i mig en fet pizza och godis efteråt, medans andra kan jag bara med att äta några knäckemackor haha. Fast det är väl som när man ser sig själv i spegeln, vissa dagar är man helt okej med sig själv, andra vill man hänga sig när man tittar på sin kropp =)

Men jag har tur som inte går upp så mycket, det spelar ingen roll om jag äter bacon som dryper av fett varje dag eller sallad. Jag går inte upp, men det händer ju saker inuti kroppen som inte är så hälsosamma. Sen vill jag ju hellre gå ner lite än ligga på samma streck hela tiden, fast det har jag åxå lite svårt för eftersom jag BARA går ner på överkroppen. Så för min del är det bara träning som gäller, men en sjukgymnast förbjöd mig att gymma om jag inte ville "skada mig ordentligt", så jag får väl få tummen ur röven nu och börja gå till en sjukgymnast som hjälper mig fixa det som är pajj, så att jag kan börja träna på riktigt snart haha =)

2012-01-09 @ 13:09:56
URL: http://euthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0