femtiofemkommasju .

God morgon!

Igår hade jag en ofrivilligt dålig mat-dag. På morgonen mådde jag lite illa och ville inte äta för mycket eftersom jag vaknade vid lunchtid... så jag åt ett grönt äpple. Sedan åt jag lite utav thaimaten jag la upp igår - det blev 1dl för nudlarna och grönsakerna var för mjuka. Sedan blev det en två timmar lång promenad i ösregnet med Lina och en liten duracellhund. När jag kom hem skulle vi till min älskade mormor på middag och där åt jag en portion köttfärssås med spaghetti men kanske 3dl och sedan mådde jag bomb-illa tills jag somnade. Hoppade glassen till efterrätt också!

Idag mår jag bättre, men är hungrig! Mamma sa till mig imorse att jag skulle äta något lätt typ yoghurt/gröt till frukost för att magen ska komma igång så det får nog bli det och ett kokt ägg typ. :)

Idag har jag massvis att göra. Jag ska posta paket för min pojkväns företag, maila, skriva en tenta (iafl börja), ta en powerwalk, äta, ta TBT-spruta eller TBE kommer inte ihåg och sedan ska jag och mamma åka till en tapetaffär och köpa tapeter till vårt sommarhus vi köpt.



Ha en underbar dag!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0