sommarnyttig frukost .

God dag!

Nu sitter jag och myser i soffan med min frukost bestående av k-special, laktosfri mjölk och jordgubbar. Idag har jag en "att-göra-dag" har jag planerat in...

Dvs en dag då jag gör saker som jag verkligen behöver som att tvätta, shoppa och fika med M, ta en promenad, fixa lite jobbrelaterat, städa i ordning mitt rum och försöka plugga lite. :) tråkigt men has to be done!

Igår hade jag myskväll med familjen och åt pizza, godis och popcorn men inga chips, glass eller läsk :D efter matchen träffade jag M och hennes hund och gick en promenad och sedan hade jag tjejkväll med min syssling och kollade på Valentines day. :)

Min pojkvän är i Ukraina nu på fotbolls EM så jag har tänkt bli så slim det är möjligt tills han kommer hem.

Det känns fantastiskt att jag går ner även om jag äter thai, pizza och godis!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0