dagen idag .

Hej idag har jag sån gaaalen träningsverk... not saying why, men inte träning :P
'
Jag har varit hos min barndomsvän idag och fikat & pratat i typ 7 timmar... de va jättetrevligt! Imorgon har jag ett fullspäckat schema verkligen, ska städa, shoppa, ha telefonkonferens, passa systrar, handla ikeasaker, ta emot en leverans, plugga och gå i skolan. :/
'
Jag fick ett nytt jobb idag förresten, skitttråkigt jobb men det blir nog bra ändå. Än så länge har jag bara 5 dagar inplanerade sen får jag se om jag vill behålla det eller inte. :)
'
Jag vägde 55.3 imorse men jag är tjock som om jag vore 67kg tung!!!
'
Nu ska jag sätta igång med träningen denna vecka. ASskööönt! Nu har jag ett mål att se fram emot. 17 Maj ska jag vara fit & slim. Då jävlar. Berättar mer om varför imorgon. Tjooho!
'
'
PUSS
V

Kommentarer
Postat av: Cicilia

Hej! Härligt att allt verkar rulla på för dig. För mig går det bra med min vikt. Försöker ligga på en nivå som är bra utan att gå upp eller ned. Fast det lutar neråt just nu.



Härligt att du har jobb. Jag är 21, och blir klar med "Rester" från gymnasiebetygen nu till sommaren, och då blir jag arbetslös och pank. Känns INTE ok. Börjar få lite panik. Har du några tips på vad man kan söka för jobb som är lätta att få?



Vad jobbar du med ? =)

2012-03-07 @ 09:39:33
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0