the gi is over .

God "morgon"! Det är ju tyvärr morgon för mig. Pinsamt!
Nu är mina tre GI-dagar över... hur skönt som helst och jag har lääängtat efter grytor och sånt gott! :)
Jag ska försöka avstå ifrån kolhydrater, men om jag tar ska jag ta så lite som möjligt.
Dessutom måste jag krympa min magsäck lite granna... jag är hungrig KONSTANT nu för tiden, det är asjobbigt. Tillochmed när jag har ätit mig så proppad att jag mår illa tänker jag "jaha, och vad ska jag äta nu då?".
'
Nu ska jag fortsätta med mitt plugg, dricka ett stort glas blodapelsinjuice som strax ska pressas och en stor kopp te. Vi har inte något pålägg som jag är sugen på hemma just nu, så jag avvaktar lite med det ;)
'
Jag har abstinens för att starta ett företag. Jag har saker att göra exakt hela tiden, men dampiga jag tycker inte att det är enough :/ ... även om jag vet att det är mer än tillräckligt! Vet inte vad jag ska starta bara... :/
'
'
'
Hoppas ni får en underbar dag!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0