aftonpromenad .

hej!
Nu ska jag promenera hem till mitt egentliga hem (30min) och träffa min syssling och så ska vi ta en långpromenad men hon är så j*vla lat så det brukar inte bli så långt med henne... sen ska jag iafl promenera hem igen efter en stund så det blir en mil idag ungefär :)
Min inspiration just nu är faktiskt Miley Cyrus.. har alltid hatat den lilla bitchen men nu när alla gaggar på henne för att hon vill vara snygg och smal (hon är inte långt ifrån den perfekta kroppen nu asså) så står jag bakom henne och försvarar henne i allt.. det är INTE skinny som media överdrivet säger - det ser healthy ut! :)
Vi hörs ikväll efter promenaden!
V

Kommentarer
Postat av: cicilia

Hej!



Vad skönt att det rullar på.



Tja du, gått upp lite, men back in track nu sedan 1 vecka tillbaka och hitils känns det stadigt! :)



Jasså? Hur har du ändrat inställning?

2012-05-03 @ 19:28:53
URL: http://ciliacicilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0