första maj .

Jag mår sååååååååå dåligt!
Igår var det valborg och firandet började på ett berg. Vi var runt 15 pers och grillade och drack massa gott... efter detta åkte vi hem till mig och A och festade lite för hårt tills vi gick ut. Jag drack så galet mycket verkligen och var redigt full! Vid 5 tiden gick jag och A hem och han fick hålla i mig för att jag knappt kunde hålla balansen.
Idag vaknade jag med en sjuk huvudvärk och väldigt illamående. Orkar inte skriva egentligen, men det känns ändå skönt att få "prata av sig". Jag har spytt vatten och druckit massa vatten och det är underbart väder ute så jag borde ju verkligen inte sitta här inomhus och bara må pyton! :(
Nu ska jag kolla på en dokumentär om Kate Moss och gå till affären för att få komma ut lite -- vet inte vad jag ska köpa dock för jag mår ju så illa. Har ingen aptit alls!
Ush och fy och blä!
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0