98 to go .

God kväll!
Nu sitter jag i soffan med lite godis som fastnat i mina tänder. Jag har precis varit ute och cyklat 1.5 mil och det var jättehärligt att få ta ut sig lite. Jag bor ifrån ett håll precis ovanför en sjukt jobbig backe så när jag var färdig med min tur värkte mina ben så mycket att jag knappt kunde stå upp - en underbar känsla!
Hur har det gått för er idag? :)
Nu ska jag slå in paket till min kärlek, packa inför morgondagen och om ungefär en timme ska vi åka hem till honom. Hinner jag ska jag köra minst 30min på min crosstrainer också!
Imorgon är vi ett sällskap på 13 personer som ska gå ut och äta middag, sedan på bio följt av utgång... Vad har man på sig då? Jag ska ha det imorgon på (och på cykeln på väg till) jobbet 10.30-17, så jag får inte frysa i det då heller... hjälp mig!





Hör av mig innan jag åker hur det  blev med crossen.
V

Kommentarer
Postat av: anna

Du kan ha typ jeans, linne & kavaj o ett par snygga klackar?



Duktig du är som gav dig ut och cyklade :D



Nej vi har inte pratat om det på ganska många månader, och nu har vi knappt sett varandra den här veckan, vi jobbar så olika att den ena av oss alltid sover typ :(

2011-08-25 @ 08:59:10
URL: http://villblismal.blogg.se/
Postat av: Little J

Visst, användarnamnet är Minimalistic och lösen står i epostfältet.. Du klickar på fliken vid min header. Det står Skyddat på den. :)

2011-08-25 @ 10:41:32
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0