back on track .

Long time no see...
...Det var en intensiv men kort start jag fick på mitt bloggande, men nu är jag back on track!
Jag är såå stolt över mig själv just nu, jag har gått upp i vikt och vägde imorse 57.6kg!!!!!!!!! INTE OKEJ!!!!
Igår köpte jag tillochmed mina favoritjeans i en storlek större bara för att jag inte längre kan ha mina 26or. :( Det gick så långt att jag häromdagen spräckte ett par byxor när jag skulle ta på mig dem, så det var väl lugnt sagt ett wakeup call.

Idag var jag på jobbmiddag hos min chef på Elite och jag kunde kontrollera mitt intag, tog max 1dl potatissallad och så åt jag inte upp riktigt hela brownien och bangade grädden till. För mig är detta ett stort framsteg och mycket  BRA!
Idag har jag ätit följande:
Frukost: 1 skiva Wasa husman knäckebröd + 10g bregott normalsaltat = 113 kcal
Lunch: 5dl svart kaffe = 5 kcal
Middag: 1 kycklingbröst utan skinn, 100g potatissallad, 300g sallad = 245 kcal
Efterrätt: 1 brownie med valnötter, 3dl svart kaffe = 115 kcal
Antagligen kvällsmat: 5dl te =10 kcal
Kalorier från mat: 852
Kalorier från träning: 1200
= -348 kcal

Japp, du såg rätt! Jag har tränat i tre timmar idag, imorse efter frukosten tog jag en powerwalk i 14km (2h) och sedan gick jag hem från stan med en liten omväg 6km (50min) och nu ska jag göra 100 situps! Jag vill att min kropp ska VÄRKA imorgon utav all träning så att jag känner att något verkligen hänt! :D
JAG ÄR SÅ GALET TAGGAD NU!!!

Imorse under min powerwalk gick jag samtidigt som jag läste thinspobloggar i min iphone, så blev jag taggad och motiverad samtidigt som benen bara promenerade utan att jag behövde tänka på det!
Jag hade ganska korta shorts på mig och såg hur mina lår dallrade och jag bara tänkte "snart är de borta". När jag kom hem kände jag mig så pigg, fräsch och smal... dock inget sådant resultat i spegeln där jag var fet, röd och gaanska ofräsch (men glad ändå!).
När jag vägde mig hade jag svettats bort 4hg och ändå druckit lite vatten under rundan!

Vi hörs snart igen med lite thinspiration!
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0