benhinneinflammation .

God kväll!

Då var det dags för kvällsinlägget. Jag ska precis hoppa upp på crosstrainern och göra av med lite utav det för mycket goda jag fått i mig idag! Jag har fått benhinneinflammation och det gör ont som f*n så fort jag tar ett steg, men tror det är lugnt på crossen. Ska även göra 100 situps, för jag ÄLSKAR att ha träningsvärk (speciellt i magen)!!!

Idag har jag ätit följande:
Frukost (hotell): Te med suketter och 2cl mjölk = 12 kcal
1 grov fralla med frön,smör, 2 skivor ost, 1 skiva kalkon = 302 kcal
1.5dl vaniljyoghurt med solrosfrön, linfrön och russin = 307 kcal
5dl vattenmelon = 96 kcal
Mellanmål: 1 knäckebröd (husman) med smör och ost = 150 kcal
Lunch: 2 knäckebröd husman med smör = 158 kcal
Mellanmål: 1 nektarin = 57 kcal
Middag: ½ portion Nachos med quorn, lite nachochips, ost, gurka och majs = 183 kcal
Kvällsmål: 4 dl te = 4kcal
1.5dl vaniljyoghurt med 1dl uppvärmda hallon = 132 kcal
Träning: tre timmar städning (jobbet)= 540kcal, 15 min powerwalk = 106 kcal, crosstrainer 40min = 450 kcal
Kalorier från mat:1401 Kalorier från träning: 1096 =305 kcal

Imorgon fyller jag 19år och det är den första åldern i den yngre medelåldern... ÅNGEST! Men förhoppningsvis kommer jag vara en snygg medelålders kvinna väldigt snart! ;)

...Och så giiivetvis lite thinspiration!







Sleep tight!
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0